Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 20, 2011
Image Size
257 KB
Resolution
739×729
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
695
Favourites
62 (who?)
Comments
15
Downloads
9
×
Stole my heart by faerie-lullaby Stole my heart by faerie-lullaby
I cannot help myself c:
Add a Comment:
 
:iconenchantedtomeet-you:
enchantedtomeet-you Featured By Owner Jan 19, 2012
Lol, love the characters together, not the actors.
Reply
:iconfaerie-lullaby:
faerie-lullaby Featured By Owner Jan 20, 2012  Hobbyist Photographer
agree.
Reply
:iconenchantedtomeet-you:
enchantedtomeet-you Featured By Owner Jan 25, 2012
Good.
Reply
:iconshigeako:
Shigeako Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist General Artist
so lovely Q__Q
Reply
:iconjessibellevans:
JessiBellEvans Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist General Artist
CUTE!!!!!
Reply
:iconfaerie-lullaby:
faerie-lullaby Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist Photographer
thanks c:
Reply
:iconchessnutcat:
chessnutcat Featured By Owner Sep 21, 2011  Student Traditional Artist
Rose!!! Is sooooooooo epicly brilliant!!!!!
Reply
:iconfaerie-lullaby:
faerie-lullaby Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist Photographer
thank you c:
Reply
:iconchessnutcat:
chessnutcat Featured By Owner Sep 22, 2011  Student Traditional Artist
:nod: your so welcome!
Reply
:iconbadwolf86:
BadWolf86 Featured By Owner Sep 21, 2011
oh god this photo is very cute... seem a real couple :heart::heart:
Reply
:iconfaerie-lullaby:
faerie-lullaby Featured By Owner Sep 21, 2011  Hobbyist Photographer
i know!!! it makes you ponder tho billie is a flirt cuz theres pictures of matt && her long ago hmm hmm
Reply
:iconbadwolf86:
BadWolf86 Featured By Owner Sep 23, 2011
For me Billie and David is the Couple perfect
Reply
:iconfaerie-lullaby:
faerie-lullaby Featured By Owner Sep 23, 2011  Hobbyist Photographer
oh i total-talie agree!!! matt and her aren't suited well. this picture is fact david and her are suited amazing.
Reply
:iconbadwolf86:
BadWolf86 Featured By Owner Sep 23, 2011
Really I not like Matt
Reply
:iconfaerie-lullaby:
faerie-lullaby Featured By Owner Sep 23, 2011  Hobbyist Photographer
matt is eh. if he put on glasses he'll be a hot nerd. maybe. i only like him cuz he's the doctor. it took me a while.
Reply
Add a Comment: